سفارش تبلیغ
صبا ویژن

نیگنان دیارکهن

 

حجت الاسلام والمسلمین حدادیان امام جمعه موقت شهرستان بشرویه:
دفاع مقدس ایران اسلامی ، نمود بزرگترین مقدسات و دلاورمردی ها است
امام جمعه موقت بشرویه درجمع اعضای ستاد هفته دفاع مقدس گفت: رزمندگان دلاور ما براین اعتقاد هستند که در راه خدا شکست معنایی ندارد و شهادت نیز همچون پیروزی است و راه دفاع مقدس و مدافعان آن، همواه جاری و ادامه دارد.

حجت السلام و المسلمین حدادیان امام جمعه موقت بشرویه با اشاره به دلاوری های رزمندگان 8 سال دفاع مقدس و رشادت هایی که شبانه روز انجام می دادند افزود: ارزش الهی دفاع مقدس به خاطر جنگ و حفظ از کشور و داشتن روحیه جنگ و دلاوری به تنهایی بیان نمی شود، بلکه در طول تاریخ جنگ های زیادی بوقوع پیوسته و افراد زیادی نیز برای دفاع از میهن خود جانانه جنگیده اند ولیکن آنچه موجب تقدس و ارزش گذاری به دفاع مقدس شد، هدف خدایی و زنده نگه داشتن اسلام و قرآن است که موجب گردیده  مردم ایران در راستای حفظ و صیانت از حریم قران و رضایت خداوند، خالصانه به جنگ بروند و بجنگند.
وی همچنین افزود: رزمندگان اسلام در شب های عملیات دفاع مقدس، خود را با سلاح دعا و راز نیاز با پروردگارشان تجهیز می کردند و با لبانی خندان و انرژی فوق العاده به ندای رهبر خود لبیک گفته وارد میدان نبرد می شدند و اجازه ندادند حتی یک سانتی متر از خاک ایران اسلامی به دست ناپاک متجاوزان بیفتند.
امام جمعه موقت شهرستان بشرویه اذعان داشت: پیروزی ایران اسلامی درجنگ تحمیلی به واسطه پشتوانه تنها قرآن و دین مبین اسلام بود و آنچه موجب پیروزی رزمندگان شد  دلاوری های رزمندگان و تکیه بر موارد اسلام و قرآن بوده که در راه رضای خداوند جنگیدند و بشهادت هم نائل آمدند.
وی، ضمن تاکید بر قدر دانی از دستاوردهای ارزنده دفاع مقدس هم گفت: آنچه از دفاع مقدس به دست آمده، برابر اقتدار و سربلندی است که باید قدر دان این نعمت بزرگ باشیم و تمامی آحاد مردم از این نعمت بزرگ اسلام استفاده کنند و شکر گزار باشند. 
حجه الاسلام حدادیان همچنین افزود: نبرد دشمن با انقلاب اسلامی پایانی ندارد و امروز در صحنه جنگ نرم وارد شده که باید همه رزمندگان دفاع مقدس و جوانان امروز دست به دست هم داده تا در این جنگ نرم نیز پیروز و سربلند بمانیم.

منبع :خاورستان