سفارش تبلیغ
صبا ویژن

نیگنان دیارکهن

 

نشست خبری فرمانده بسیج سپاه شهرستان بشرویه:
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان بشرویه بیان کرد: هفته دفاع مقدس فرصت مغتنمی برای زنده کردن و صیانت از ارزش هایی چون وحدت، دینداری، استقامت و پایداری است.







  سرگرد رمضانعلی فرحبخش ثانی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان بشرویه ظهر امروز در نشست خبری ضمن گرامیداشت یاد شهدای هشت سال دفاع مقدس و خصوصا 152 شهید شهرستان بشرویه، سی و چهارمین سالگرد پیروزی در جنگ هشت ساله را که یادآور دلاورمردی بزرگمردان ایران اسلامی است را تبریک گفت.

وی اظهار داشت: هفته دفاع مقدس یعنی زنده کردن و صیانت از ارزش هایی چون وحدت،دینداری، استقامت و پایداری است و هفته دفاع مقدس نمونه بارز اطاعت از امام و رهبری و از برجسته ترین افتخارات در دفاع از میهن اسلامی است.

سرگرد فرحبخش ثانی با بیان اینکه ما باید در هر دوره ای از زمان که زندگی می کنیم نگذاریم پیشکسوتان عرصه شهادت و جنگ هشت ساله به فراموشی سپرده شوند خاطر نشان کرد: امید است در این هفته یاد و خاطر شهدا و پیشکسوتان عرصه دفاع مقدس را بیش از پیش زنده نگاه داریم.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان بشرویه به 16 برنامه شاخصی که در این هفته اجرا خواهد شد نیز اشاره نمود و افزود: دیدار اعضای ستاد هفته دفاع مقدس و مسئولین با امام جمعه شهرستان، نصب پرچم رضوی در میدان بسیج، همایش صلابت و اقتدار رژه، افتتاح نمایشگاه فتح قله های کلیدی جهان در شهر ارسک، به صدا در آوردن زنگ عشق در مزار شهدا در اولین روز از مهرماه با حضور دانش آموزان، همایش ایثار و فداکاری، دیدار با خانواده های شهدا، همایش زنان و دفاع مقدس ویژه بانوان، برگزاری یادواره شهدای پایگاه امام محمد تقی(ع)، برگزاری شب شعر با موضوع دفاع مقدس، غبارروبی و گلزار شهدا، همایش پیاده روی همگانی با دعای ندبه در مزار شهدا، افتتاح جاده کمنایی توسط بسیج سازندگی از جمله این برنامه ها است.

وی همچنین از برگزاری 110 برنامه توسط حوزه های مقاومت بسیج خبرداد.

منبع:خاورستان