سفارش تبلیغ
صبا ویژن

نیگنان دیارکهن

نظر

 

صارمی رئیس آموزش و پرورش شهرستان بشرویه:
بازگشائی مدارس در ماه مهر ،چهره ایران اسلامی را متحول می کند
صارمی رئیس آموزش و پرورش شهرستان بشرویه : بازگشائی مدارس در ماه مهر ،چهره ایران اسلامی را متحول می کند واین فرایند بزرگ هر ساله ، فضای کشور را تحت تاثیر قرار می دهد.





 صارمی طی گزارشی اعلام کرد:  روز اول مهر ماه باید به عنوان یک روز ملی در کشور یاد شودو نیاز است همچون سال های گذشته تمامی امکانات محلی به کار گرفته شود تا این روز بزرگ به خوبی برگزار گردد

وی گفت:. آموزش و پرورش بشرویه با داشتن 5 هزار دانش آموز ، 700 معلم و 70 آموزشگاه از بزرگترین دستگاه های شهرستان به شمار می رود.وبا توجه به بازنشسته شدن جمعی از فرهنگیان و معلمان عزیز نیاز است برای ساماندهی بهتر آموزشی ، برخی از مدارس روستایی و شهری تجمیع شوند که مساعدت، تعامل و همکاری معلمان و اولیاء دانش آموزان را می طلبد.

صارمی همچنین در خصوص افزایش و توسعه مشارکت های مردمی که از سیاست های وزارت آموزش و پرورش است گفت: هدف از مشارکت صرفاً جذب کمک مالی نیست بلکه همراهی همدلی و همفکری اولیاء دانش آموزان نیز بزرگترین مشارکت است وانتظار می رود همچون گذشته محقق شود.

مدیر آموزش و پرورش بشرویه از توسعه مدارس غیر انتفاعی خبر داد و گفت: یکی از ظرفیت های خوبی که در جهت کمک به مدارس دولتی در سیاست های وزارت خانه آموزش و پرورش توجه شده است ، توسعه مدارس غیر انتفاعی است که دولت نیز در همین راستا ،به ازای هر دانش آموز مبلغ 800 هزار تومان به این مدارس کمک می کند و فرصت خوبی برای توسعه فضاهای آموزشی در بشرویه است که متقاضیان واجد الشرایط می توانند با دریافت مجوز ،برای تاسیس مدارس غیر انتفاعی اقدام کنند .

 

منبع:خاورستان