سفارش تبلیغ
صبا ویژن

نیگنان دیارکهن

نظر
معاون فرماندار شهرستان بشرویه:اولویت کاری مامورین سرشماری برخورد صحیح و ثبت دقیق اطلاعات باشد


علیرضا زمان زاده معاون فرماندار شهرستان بشرویه در نشست اعضا و مامورین سرشماری طرح کشاورزی که صبح امروز در سالن ترویج جهاد کشاورزی برگزار شد عنوان کرد: اولویت کاری مامورین برخورد ونحوه صحیح جمع آوری اطلاعات است و باید مامورین با لحنی شاد و برخورد مناسب با کشاورزان و خانواده ها برنامه کاری خود را انجام دهند.

زمان زاده معاون فرماندار شهرستان بشرویه گفت:سرشماری کار سخت و طاقت فرسایی است باید ابتدا حوصله بخرج داد و با روی خوش با افراد برخورد کرد چرا که کار بسیار حساسی است و می طلبد با همکاری و تعامل نسبت به جمع آوری اطلاعات تلاش بیشتر شود.

معاون فرماندار همچنین گفت: تعهد مامورین سرشماری برای اتمام کار الزامی است و سرشماری باید بطور کامل و تا لحظه آخر صورت گیرد و جمع آوری اطلاعات بطور ریز انجام شود بصورتی که در هر منطقه برای کشاورزی با 400 متر مربع زمین و دامدار با حداقل تعداد دو راس باید انجام شود.

علی رضا زمان زاده اذعان داشت: هفت نفر بصورت تمام وقت مشغول به جمع آوری آمار خواهند شد و در طول روز ساعات کاری مشغول خواهند بود و طبق برنامه ریزی و منطقه بندی این کار صورت خواهد گرفت و  سه نفر دیگر در ستاد  بصورت رزرو  آماده خواهند بود.

وی گفت: از جمله اطلاعات ضروری برای ثبت آمار ،نام و نام خانوادگی و کد ملی افراد است و از دیگر موارد اطلاعات مورد ثبت کشاورزی نیز دارا بودن حداقل 400 متر زمین کشاورزی و باغ و نیز در بخش دام حداقل دو راس وجود داشته باشد تا اطلاعات بصورت کامل و الکترونیکی ثبت شود.

معاون فرماندار شهرستان بشرویه در خصوص تخصیص اعتبارات هم گفت: چهار شاخص مهم که همه ساله به آن اعتبار تخصیص داده می شود را بخش کشاورزی،ورزش، طرح های روستاها و بافت شهری است که با ثبت صحیح آمار در بخش کشاورزی کمک بزرگی نیز در بحث تخصیص اعتبارات به دیگر نهاد های دولتی می شود و در آبادانی روستاها و دیگر بخش ها نقش مؤثری خواهد داشت.

گفتنی است کلاس های آموزشی مامورین سرشماری بمدت یک هفته و تا اواخر شهریور ماه ادامه خواهد داشت و همچنین طرح آمار گیری بخش کشاورزی از اول مهر ماه و با حضور 10 مامور آشنا به موارد ذکر شده بصورت الکترونیکی در سطح شهرستان بشرویه آغاز خواهد شد.