سفارش تبلیغ
صبا ویژن

نیگنان دیارکهن

نماینده مردم طبس، فردوس، سرایان و بشرویه در مجلس در سفر 7 روزه به حوزه انتخابیه خود ضمن حضور 4 روزه در شهرستان وسیع طبس و بازدید از برخی روستاهای منطقه به بررسی مشکلات پرداخت و در جهت رفع آنها هماهنگی های لازم انجام داد

نماینده مردم 4 شهرستان استان خراسان جنوبی در همایش تجلیل از برگزیدگان کنکور سراسری سال 93 طبس، همایش پژوهشی حضرت حسین بن موسی الکاظم(ع) حضور یافت و ضمن ادای احترام به نخبگان، صاحبان اندیشه و قلم در باب تجلیل از برگزیدگان کنکور، نویسندگان مقالات پژوهشی و علم و فرهنگ و هنر سخن گفت.

محمدعلی عبداله زاده برای افتتاح معدن مکانیزه پروده 4 به حوزه زغال دار شهرستان طبس سفر کرد و معدنی به وسعت 120 کیلومتر مربع و 103 میلیون تن ذخیره زغالسنگ را افتتاح کرد که این معدن با کارفرمایی سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران اداره خواهد شد.

وی همچنین از پروژه های بخش کشاورزی و دام و طیور شهرستان طبس بازدید کرد و ضمن بررسی مشکلات این حوزه تمهیدات لازم جهت رسیدگی با حضور معاون سازمان و مدیر جهاد کشاورزی طبس انجام شد.

نماینده مردم طبس و بشرویه در مجلس شورای اسلامی با حضور در جمع مردم روستاهای جوخواه، جمز و ازمیغان تعدادی از پروژ های عمرانی این روستاها را با حضور بخشدار مرکزی طبس و جمعی از مسوولان محلی افتتاح کرد.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس با حضور مدیران دانشگاه ها و حوزه بهداشت ودرمان طبس مشکلات ساختمان دانشکده پرستاری این شهرستان را بررسی کرد.

محمدعلی عبداله زاده در بخش های دستگردان و دیهوک شهرستان طبس نیز حضور یافت و با شرکت در جلسه افتتاحیه اردوی جهادی نخبگان کشور در شهر عشق آباد، آغاز برنامه های بنیاد نخبگان خراسان جنوبی در منطقه را رقم زد.

در این بازدید ها سید جلال هاشمی- معاون استاندار و فرماندار ویژه، محمد نصیری- بخشدار مرکزی، محمدحسین اخوان صفار- رییس شورای اسلامی شهرستان، حسین جعفریان مقدم- نایب رییس شورای اسلامی شهر، رمضان کریتی- مدیرعامل شرکت زغالسنگ پروده،  احمد عزیززاده مقدم- مسوول دفتر نماینده مردم طبس، ایرج توتونچی- رییس اداره ورزش و جوانان، داوود بخشایی- معاون سازمان و سرپرست جهاد کشاورزی، صادق کلانی- معاون مدیرکل و رییس اداره راه و شهرسازی، علی اکبر مزیدی- مدیر پایانه ها و حمل و نقل، محمد ناظمی- رییس دانشگاه آزاد اسلامی، محمد نجفی- رییس دانشگاه فنی و حرفه ای، مصطفی اخوان صفار- رییس دانشگاه پیام نور طبس، سید محمود حقی- سرمایه گذار بخش خصوصی و صنعتگر خراسان رضوی، جواد سهیلی- رییس شبکه بهداشت و درمان، رییس مجمع نمایندگان استان خراسان جنوبی و نماینده مردم 4 شهرستان استان را همراهی کردند.

منبع خبر خاورستان