سفارش تبلیغ
صبا ویژن

نیگنان دیارکهن

نظر

 



 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


 

اعزام علاقه مندان به راهیان نوراز 20مرداد تا پایان شهریور انجام خواهد شد

به گزارش خبرنگار خاورستان، سرگرد رمضانعلی فرحبخش ثانی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان بشرویه در جلسه برنامه ریزی اعزام اردوهای راهیان نور بیان کرد: اعزام جوانان و نوجوانان به مناطق جنگی غرب بهترین فرصت برای نهادینه کردن فرهنگ ایثار و شهادت در وجود آنان است.

 

وی هدف از اعزام جوانان و نوجوانان به اردوهای راهیان نور را ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در بین آنان دانست و گفت: باید فرزندان ما با مناطق جنگی و رشادت ها و دلاورمردی های بزرگ مردان ما در هشت سال دفاع مقدس آشنا شوند و از آنان الگو بگیرند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان بشرویه با اشاره به جنگ نرم دشمنان اظهار داشت: امروزه دشمن سعی می کند تا از طریق جنگ نرم در بین فرزندان و جوانان ما نفوذ پیدا کند که با آشنایی جوانانمان با روحیه دلاورمردان در 8 سال دفاع مقدس و جنگ سخت دشمن می توانیم فرزندانمان را در مقابل جنگ نرم نیز ایمن کنیم.

فرحبخش ثانی با بیان اینکه در دوره های قبل با همکاری سایر نهادها 308 نفر در قالب 7 دستگاه اتوبوس و 32 خودرو به صورت خودجوش به مناطق جنگی و راهیان نور اعزام شدند گفت: امید است تا مسئولین این بار نیز همت نمایند و بتوانیم سهمیه کامل اختصاص یافته به شهرستان بشرویه را اعزام نماییم.

وی سهمیه این دوره برای اعزام افراد به راهیان نور را 90 نفر اعلام کرد و خاطر نشان شد: در این دوره طبق سهمیه اعلام شده از استان 90 نفر در قالب 2 دستگاه اتوبوس در 6 روز از مناطق جنگی غرب کشور بازدید خواهند کرد.

فرمانده ناحیه مقاومت سپاه شهرستان بشرویه در ادامه افزود: بازدید از شهرهای کرمانشاه، سنندج، ایلام و شهر زیارتی قم از جمله مقصد های این کاروان در 6 روز سفر خواهد بود.

گفتنی ست زائرین راهیان نور از محل گلزار شهدای شهرستان بشرویه اعزام خواهند شد و همچنین کسانی که با وسیله نقلیه شخصی به این مناطق سفر کنند با توجه به برنامه ریزی های صورت گرفته به مدت سه روز از این مناطق در کرمانشاه بازدید کرده و نیز از خدمات دیگر هم بهره مند خواهند گردید.

 


 

از گلایه های مردم بشرویه در اصلاح علمک های گاز تا پاسخ مسئولین

با وجود اعلام مسئول شرکت گاز مبنی بر اتمام عملیات گاز رسانی

به مسکن های مهر در سال گذشته ، ولیکن چند ماهی است که طرح

اصلاح علمک های گاز مالکان و ساکنان مسکن مهر1(بهشتی11) ،

بهزیستی و مسکن فرهنگیان توسط شرکت گازشهری بشرویه در

دست اقدام است..