• وبلاگ : نيگنان ديارکهن
  • يادداشت : روستاي صاحب اباد
  • نظرات : 0 خصوصي ، 4 عمومي
  • چراغ جادو

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    + نيازي 
    جناب اقاي ميرضا ضمن عرض خسته نباشيد به خاطر وقت زيادي که براي معرفي چهره نيگنان وکل منطقه هزينه مي کنيد که درخور تقدير است پيشنهادي خدمت شمادارم و ان اينکه.در مواقعي که سوژ ه هايي را براي معرفي در وبلاگ قرار مي دهيد سعي کنيد از عکس هاي کمتري استفاده کرده و بجاي ان درکنار عکس به معرفي مکان و يا موضوع مورد نظر بپردازيد و اين مطلب هميشه مورد عنايت شما باشدکه وبلاگ و فضاي مجازي مختص نيگنان نيست و ممکن است بيننده مخصوص به خود را از ساير مناطق کشور داشته باشد بعنوان مثال درکنار عکس هاي مربوط به قلعه صاحب اباد نياز بيشتري به معرفي و سابقه ان مي باشد . برايتان ارزوي موفقيت دارم..
    + حميد رضا ميرزا 
    با سلام عکسها زيبا بود فقط بهتره دهدار محترم سنگ اسياب رو به طريقي بردارند و به عنوان يکي از گنجينه هاي نيگنان نگهداري کنند چون به هر حال استفاده از اين صنعت در نيگنان رواج داشته هر چند دور زمان نيست ولي حاکي از خرد بالاي ان مردم است شما پست جداگانه بگذاريد از اين سنگ بعد نظر بخواهيد تا ارزش خودشو پيدا و برايش دلسوزي پيدا بشه موضوع بايد با اهميت شمرده بشه ممنون
    مژده مژده هم اکنون مي توانيد بازديد و رتبه وبلاگ خود را به کمک سايت لينک دوني افزايش دهيد. وبلاگ خود را در اين دايرکتوري بزرگ ثبت کنيد ثبت وبلاگ به صورت اتوماتيک و بسيار ساده انجام ميگيرد http://link-dooni.ir. ما منتظر شما هستيم.